سیگار...


TEKKEHAYEGALBAM

home | profil3 | e-mail | archive | daily | designer

سیاهی لبهایم ازسیگارنیست

 

      سیاه پوش هزارحرف نگفته است



نظرات شما عزیزان:

بیاتابترکی ازخنده
ساعت15:37---13 دی 1393
خدای من خدایست که اگر سرش فریاد بکشم :

به جای دست رد به سینه ام ، نوازشم می کند و می گوید :

من که میدانم جز من کسی را نداری ...!


فرشته
ساعت16:15---8 آذر 1393
اگر ماه بودم به هرجا که بودم
سراغ تو را از خدا می گرفتم
وگر سنگ بودم به هرجا که بودی
سر رهگذار تو جا می گرفتم.
اگر ماه بودی به صد ناز شاید
شبی برلب بام من می نشستی
وگر سنگ بودی به هرجا که بودم
مرا می شکستی،مرا می شکستی
فریدون مشیری
پاسخ:مخسي عشقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 23 آبان 1393برچسب:, | 20:53 | ♥ŤÁŔÁŃĔĤ♥ | |

yek!12o0n3